1 decembrie 2011 (Jdioara)

caiace pe Timiș

Cu caiacele pe Timiș

22 ianuarie 2012 Comments (0) Trasee

Retrospectiva 2011

Am început un nou an , un an în care am mers weekend de weekend la munte (cel puțin pâna acum) și speram că și de acum înainte.

În urmatoarele rânduri și imagini vreau să vă arăt sau reamintesc de majoritatea turelor făcute în anul ce a trecut. Cu siguranță nu sunt poze din toate turele făcute dar cred că am găsit câte una reprezentativa din majoritatea turelor.

PS. Pozele sunt din turele la care am participat și eu(Călin) și nu toate sunt ale mele , îmi cer scuze celor care dețin pozele și nu i-am întrebat dacă pot să le postez.

1 ianuarie 2011 ne-a prins tot prin Carpați și nu printre blocuri, undeva sus , fără artificii și pocnituri, într-o liniște deplină, unde doar vântul mai vuia din când în când.

Platoul Borăscu

A doua zi din an am coborât să ne încălzim puțin, dar ….poate că am coborat puțin cam mult.

În peșteră sub munții Cernei 🙂

În 8 ianuarie colindam pe dealuri pe la Ravenska , un sat de pemi in Valea Almăjului

În 13 februarie am fost prin Ținutul Pădurenilor, mai exact la Bătrâna, un sat unde mai gasești tradiții , porturi,  case cu acoperișul de paie si porți la fiecare intrare în sat.

14-15-16 februarie am fost acasă (pentru mine Cuntu e acasă). 3 zile cu ceață , soare , gheață, zăpadă și bucurie.

weekendul din 20-21 februarie l-am petrecut la refugiul Condor cu familiile Petrescu și Trif

25-26-27 februarie am fost din nou acasă, cu Simi , Ana si Florina.

4-5 Martie am fost la ski pe Muntele Mic cu Florin Dorca , Răzvan , Andreea , Alina , Ova dar m-am întâlnit și cu prieteni buni și profesori faini.

16 martie a fost una din cele 4 zile petrecute în Tirol la ski cu Răzvan , Andreea , Maria și…Conco 🙂

Prin 2-3 Aprilie hoinăream cu trupa prin munții Cernei și Mehedinți. Am fost la Dobraia,Prisăcina, Ineleț, Scărișoara și pe la cătunele de deasupra de Râmnuțe (Mehedinți).

În 10 aprilie întindeam o tiroliană pentru toata lumea undeva lânga Herendești…..A fost o zi foarte frumoasă cu peste 60 de participanți, o zi in care toata lumea s-a simțit bine alunecând pe corzi.

15 Aprilie am avut o proiecție foto la sediul clubului și o neașteptată dar plăcută vizită din partea copiilor de la Boldur.

17 Aprilie am fost la Sumita , un alt sat de pemi din valea Almăjului, cu bicicletele însoțit de Ana și Florina.

23-25 Aprilie , chiar de Paște am fost în Crai cu Răzvan și Andreea ,…..și Conco bineînțeles 😛

3-4 Mai am fost la HCO și Liman Bike Race

21 Mai – Hercules Maraton

4 iunie – Cupa Concordia ediția 15 – un concurs la care fiecare dintre noi a pus pasiune, timp, răbdare, și a căpătat fericire și bucurie în schimb.

26 iunie – Maratonul Țării Gugulanilor- parteneri în organizare

9-15 iulie am tot umblat cu bicicleta sau fără prin Retezat, 3 zile în Retezatul mare , restul în cel calcaros

După tura de Retezat am fugit direct la concurs la Hunedoara , la DHS Corvin Maraton

23-24 Iulie am fost la Poiana Mărului unde am făcut o parte din indicatoarele care le vedeți prin Munții Țarcu acum

30 Iulie am participat a 2-a oară la Iron Bike Oradea, cel mai greu concurs de mtb de la noi din țară. O experiență umeda dar frumoasă pană la urmă.

2 August – am fost să montam panourile de pe traseul tematic„În căutarea acvilei de munte” din Munții Țarcu

În 14-15 august am ajuns iar acasă , la Cuntu, pentru a mai face câte ceva pe acolo, dar și pe creastă la o tură frumoasă cu oameni la fel de faini

21 -26 August a fost o saptămână în care am cățărat crestele Dolomiților, Italia

iar în 27-30 august ne-am scăldat în apele mării Adriatice

După aproape 2 săptămâni de umblat prin munții și mările altora, mi s-a făcut dor de casă , de munții de acasă , asa că am plecat la Cuntu. În 4 septembrie eram …acasă 🙂

În 16 septembrie am participat la Masa critică organizată de VPB Lugoj cu ocazia săptămânii mondiale a mobilității

25 septembrie a fost o zi frumoasă la Radna , împreună cu familia mea si familia Petrescu

3-4-5 octombire am umblat prin Apuseni , pe la Casa de Piatră , Cetățile Ponorului și la ghețar la Scărișoara

În 8 octombrie am început în forță amenajarea treseului de MTB de la Tapia (mulțumesc toturor celor care au participat)

În 9 octombrie am ieșit să îl testăm  la fel și în 15

16 octombrie , o zi memorabilă pentru unii , am fost în peștera Albastră sau peștera de la Pietroasa (Poiana Ruscă)

30 octombrie – o altă tură pe traseul de mtb de la Tapia

weekend-ul de 6-7 noiembrie l-am petrecut prin Valea Almăjului , pe la Rudăria , Ravenska și pe la Izbucul Mocerișului (mai multe aici)

20 și 27 noiembrie nu am plecat prea departe de casă, am fost doar la Tapia pe traseul de MTB de acolo

1 Decembrie la fel ca anii trecuți l-am petrecut la Jdioara tura aici

2-3-4 Decembrie am fost din nou acasă(Cuntu- Țarcu) , de data asta cu aproape toată trupa

De fapt…luna decembrie cred ca am stat mai mult la Cuntu decât la Lugoj
în 17-18 am fost din nou sus (așa cu o mână cum eram)

și ca să închei anul în locul în care îmi place, am fost tot la Cuntu , din 26 până în 2 Ianuarie

A fost un an bun, productiv, un an în care nu am stat degeaba și sper ca 2012 sa fie chiar mai bun.

Mulțumesc tuturor care au susținut clubul într-un fel sau altul și vă invit la cât mai multe ture împreună. Sănătate și vreme bună să avem